Księgi Handlowe
- opracowanie zasad polityki rachunkowości,
- opracowanie zakładowego planu kont i jego wdrożenie
- dokonywanie zapisów w ewidencji syntetycznej i analitycznej (łącznie z dekretowaniem dokumentów),
- ustalanie wysokości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy,
- ustalanie wysokości należnego i naliczonego podatku VAT,
- sporządzanie, według wzorów określonych przepisami, deklaracji podatkowych oraz przekazywanie ich do US,
- sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych GUS,
- sporządzanie zeznań rocznych na podstawie danych wynikających z wpisów do księgi,
- zamknięcie roku obrachunkowego jednostki pod kątem podatkowym i rachunkowym wraz ze sporządzeniem bilansu, rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowej,
- monitoring należności i zobowiązań.
PKPiR
- dokonujemy zapisów w PKPiR lub ewidencji ryczałtu,
- sporządzamy plan amortyzacji środków trwałych oraz prowadzimy ewidencje środków trwałych a także wartości niematerialnych i prawnych
- prowadzimy ewidencje wyposażenia,
- ustalamy wysokość miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy,
- prowadzimy ewidencje VAT,
- sporządzamy miesięczne i roczne deklaracje podatkowe,
Kadry i płace